Snötäckta landskap...

Överallt du ser är det snötäcka landskap! Just när man tror att våren är i antågande så kommer det ännu mer snö! Jag hade lite hoppats på att våren var på väg - det kändes så i söndags...Solen sken, det luktade vår och det var jättehärligt! Så pass att västen åkte fram, vilken känla att slippa vinterjackan! Frihet!
Men det var bara för föraning om vad som komma skall tror jag, för på kvällen så började det snöa igen och det har det gjort mer eller mindre sedan dess...Och nu är det vinter igen! Det gör egentligen inte så mycket, jag tycker att det är jättefint när det är snö...men inte när det är halt och slaskigt...
Så tjejor, jag hoppas att ni har vinterkängorna med er, för det är snö på Åland! Men helt säkert är det det hos er med, kan inte tänka mig annat...

Nu är det dax att fara på jobb, och det blir en låååång dag idag...Har möte ikväll med blivande ettors föräldrar, rektor, nya läraren, skolpsykolog samt speciallärare, så jag tror inte att jag tar mig hem mellan stängning och möte, stannar kvar och jobbar lite...tror jag...
På återseende!
Passa på att njuta att den härliga vintern, det är säkert sista ropet nu!

xoxo//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback