Ont i halsen...

...det har jag! Verkligen ont i halsen! Och inte går det över heller, och inte övergår det i en förkylning heller som det annars har en tendens att göra...Nä då, jag ska bara ha fruktansvärt ont i halsen! Så pass att min röst ska brista när man minst anar det...och det är inte alls kul...får väl se hur länge den håller...
Och om det verkligen ska vara så här...jag är inte så förtjust i att vara halvkrasslig - det ska vara antingen eller, antingen är man sjuk eller så är man inte sjuk...inget mellanting och gå omkring och vara halvkrasslig...inte alls intresserad av det!'suck*

Helgen har varit lugn, mamma och pappa kom på besök och vi har bara tagit det väldigt lugnt. Skulle ifs ha varit roligare om vi kunnat hitta på nåt men när det inte finns så mycket att göra på denna holme vintertid...Det blev en promenad i det vackra vårvädret innan middagen, sen såg vi på film resten av kvällen. Det var ifs inte så illa det heller, tycker jag!
Idag har vi mest kollat på skidor...=)
Har njutit massor av att få umgås med mamma och pappa, det är det viktigaste för mig när de hälsar på!=)

En lugn helg har nog varit det som jag behövt efter aktivitetsfyllda helger och inte lugnar det ner sig direkt heller...Nä det fortsätter i samma takt, ända fram till semestern i stort sett...Ska väl inte klaga egentligen men ibland behöver man bara få vara...men det går fort över, när rastlösheten kryper på...vilket den gör rätt så ofta och rätt så fort!
Men mamma påminde mig om vad jag skulle kunna göra om det blir altlför tråkigt: plantera om alla blommorna! Ska tydligen göra det så här på våren...ja ja...snart!

Sova sängen alldeles strax, först se klart på Beck...!=)
God natt!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback