Supertrevlig helg =)

Det är vad jag har haft - verkligen!
Det var länge sen jag hade så trevligt och så avslappnat en hel helg och jag uppskattar det jättemycket!

I torsdags kom min älskade vän Jenny över på besök. Efter lite god middag och lite uppdateringar om vad  som hänt sedan sist bestämde vi oss för att se på lite film, det är alltid trevligt! Och vi såg en film, som inte är så speciellt ny förståss men som ingen utav oss sett, men HUR bra var den inte då??? Bara hur bra som helst!!!! Jag säger bara: se Twilight!!! Superbra, jag är helt frälst! Så vackert filmad, vacker musik, vacker helt enkelt!!!
Så den kommer jag att se igen, inom en snar framtid, kanske när jag sitter själv och myser eller nåt...*ler*

På fredagen packade vi ihop lite mat och saker för att bege oss till Föglö och Marias stuga som vi hade äran att bli inbjudna till: härligt!
M & H kom och hämtade upp oss och iväg bar det! Vädret var inte det bästa dock men med rätt sällskap så kan det alltid bli bättre!
När vi kom fram packade vi upp oss lite och kollade runt och installerade oss. Efter ännu en stund kom ytterligare sällskap och det var dax att plocka fram lite middag och börja grilla. Men innan dess hade M bjudit på lite Strawberry Daiquiri - ur en hink!! Så härligt gott - hade dessutom solen skinit på oss så hade det varit väldigt läskande och uppfriskande, men det gick bra ändå! Jättegott! (Finns att köpa hink , bara att tillsätt vin och sprit!)
Efter en ypperlig middag med massa god mat och dryck så fortsatte kvällen med mycket snack och kortspel - väldigt trevligt!
När morgontimmarna började smyga sig på så tyckte vi alla att det var dax att krypa till kojs. Sovtimmarna blev få men relativt pigg och utvilad klev jag upp och gick på en lite promenad i omnejden. När jag kom tillbaka hade en del av mitt sällskap även de vaknat och klivit upp och vi förberedde en härlig frukost. När vi var klara så behagade resten av sällskapet att göra oss sällskap!

Efter att ha diskutera hur resten av dagen skulle se ut bestämdes det att vi skulle ta oss tillbaka hem för att göra oss iordning inför kvällen(vi var inte direkt förberedda för en utekväll på stan). Så jag kröp in i baksätet på J's Camaro(det är inte mycket till baksäte ska jag tillägga!) Efter att ha åkt tvär över Åland, nästan, i baksätet så kände jag mig som en hopvikt, jag vet inte vad.,..Kan sägas att det var skönt att kliva ur!=)
Kvällen spenderades i samma trevliga sällskap, nu även med Jannes närvaro. Först middag på Knorring, sen drinkar och snack på Indigo och avslutning på Arken - vart annars?=)
En toppenkul kväll, det var länge sen! Tack för det mina vänner!=)

Söndagen var i det lataste laget för mig, det var länge sen jag bara slappade en HEL dag! Jag kunde dock inte riktigt bara vara så två maskiner tvätt och en promenad blev det ändå!=)
Men jag är såååå nöjd efter helgen och jag har bara mina vänner och sambo att tacka för det: Tack så jättemycket!
 
xoxo//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback