Släktträff!

Så har då min semester börjat och jag har inte direkt haft tur med vädret - regn, rusk och blåst är väl huvudingredienserna! Men det är bara att hålla tummarna för att det inom en mycket snar framtid blir betydligt bättre, sol och värme tack!!!

Hela helgen har varit fylld av aktiviteter kors och tvärs över stan. I torsdags mötte vi upp J's några släktingar från USA och spenderade hela dagen med dem, jättetrevligt! Och igår var det mingelkväll hos Tessi med X antal släktingar som härstammar från J's farfars morföräldrar och det var en hel del, även om nu inte alla kunde komma. Men det var en hel del och det blev mycket presenterande och förklarande. Till och med lokaltidningen var där och pratade med oss och fotograferade oss, så nu kanske man till och med är kändis på ön!!!
Ikväll väntar middag på en restaurang i stan och sen får vi se hur kvällen fortsätter!

Imorgon är det packning som gäller för mig - och kanske ett besök till Kastelholm och Gustav Vasa-dagarna, vi får se! På måndag bär det av hemåt en snabbvisit för att sen på tisdag flyga till Vasa där jag ska möta upp mina föräldrar. Ska bli trevligt, ser fram emot att vara där en vecka. Sen får jag se vad jag hittar på resten av semestern...*ler*

Dax att göra sig iordning kanske...
Kram!
//J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback