1:a semesterveckan...

...har passerat förbi utan att jag knappt har märkt det - det är inte alls bra, snart är ju semestern slut!!!
Nä kanske inte riktigt än men det går fort, fortare än vad man vill faktiskt...
Idag var jag rätt så less på regn och rusk (fast solen faktiskt varit framme hela dagen idag!!!) att jag till och med satt och kollade in lite sista-minuten-resor: man blir ju såååå sugen när det bara är grått, trist och regnigt och framförallt blåsigt!!!
Men jag ska nog ta och hålla i slantarna lite och spara dem till hösten/vintern, för det lutar väl åt att vi tar och sticker iväg nåt då, min sambo och jag. Man kan ju ialla fall hoppas på det!!!=)

Helgen har varit fylld av aktiviteter - släktträff och 30-årskalas bland annat! Efter den här helgen så känner man iaf att man lever, för så mycket planerad aktivitet var det länge sen jag hade! Skojsigt värre! Men nu är det dax för riktigt semester - bara vara och slappa och ta det lugnt och inte ha något alls inplanerat. Vem mer än jag själv gissar på att jag är rastlös till tusen innan onsdag??? Bara att försöka, jag måste helt enkelt...och för att underlätta för mig själv så sticker jag iväg till Vasa, till mina föräldrar och min släkt där...så får de helt enkelt underhålla mig...=) Eller så blir det jag som underhåller dem, man vet aldrig!=)

Så om jag inte kikar in här något förr så önskar jag Er alla en riktigt trevlig vecka och på återseende nästa vecka!
P&K!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback