Vänskap=sant!



En väldigt mysig trio som har väldigt kul tillsammans!
Mycket skratt, mycket fnitter, mycket tjatter...ja ni vet!
Vi har ALLTID kul när vi är tillsammans och jag är så glad över att ni är mina vänner! Jag uppskattar Er så jättemycket, även om det sällan nämns...=)

(Det finns även fler härliga vänner i min vänskapskrets som står mig väldigt nära, som jag saknar oändligt mycket, för vi träffas alldeles för sällan pga att avstånden mellan oss är ALLDELES för stora!!! Ni vet vilka ni är - jag saknar er, tänker på er, älskar er!!!)

Jag är så glad och lycklig över att jag har de vänner som jag har - vi kan prata om allt och ingenting, vi kan bara vara och ändå vet vi vart vi har varandra, det finns ärlighet och tillit i våra förhållanden till varandra och det är något som jag verkligen uppskattar!

Så jag vill nu skicka en STOR KRAM till alla mina härliga, söta och underbara vänner för att Ni är de Ni är!
xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman!



Håller med det är allt för långt avstånd! Men du finns alltid i mina tankar. Sen är du för alltid en del av Emmas liv oxå =)



Puss och kram

2009-12-17 @ 10:16:18
URL: http://luciferangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback