Lite julstämning!

Lite julstämning får man ju, det är ju ändå 1 december idag!!! Bara att börja nedräkningen till julafton: 23 dagar kvar!!! Och jag är förvånansvärt lite stressad...fast jag borde vara jättestressad...Men det känns skönt bara!
Jag har klarat av det mest avancerade som jag skulle göra och nu är det bara kul saker kvar: julkortspyssel, pynta och dona, julpyssel och mys helt enkelt!
Så värm glöggen, på med julmusiken och sätt igång!=)


Igår morse när jag klev upp var allt som vanligt, men jag blev lite fundersam och fick en konstig känsla i magen när jag satte mig i bilen: ska jag verkligen köra själv till jobbet? Får jag verkligen göra det? Känns än idag väldigt underligt, men samtidigt väldigt häftigt!
Och nu letar jag bil!!! Men vad ska man köpa? Vilken årsmodell, prisklass? Mycket som spelar in när man ska köpa bil...Någon som har något förslag så tar jag tacksamt emot!!!=)

Efter kvällens korta men intensiva personalmöte kom jag hem med en riktigt pysselkänsla, så jag satte igång med att göra lite julkort - jag blir så inspirerad när jag tittar i tidningar och kataloger! Och det är ju såååå kul!!! Men om de sen blir lika fina som på bilderna, det vet jag inte riktigt men som sagt, det är kul!!!
Det blir dock en tidigt kväll, har öppning hela veckan så man blir lite mör så här mot kvällskvisten!

(I helgen var vi hem till mina föräldrar och hälsade på, samtidigt som vi var på dop för Emma, som vi blev gudföräldrar till. Det var väldigt trevligt, både på dopet och hemma. Eftersom hela familjen var samlad för första gången på väldigt länge hade mina föräldrar bokat bord på Skokloster Wärdshus, för att äta julbord. Väldigt trevligt, mysigt och framförallt smakade det himmelskt! En perfekt helg helt enkelt: vi träffade både goda vänner och familjen!!! Kan nog inte bli bättre än så, eller?)

Önskar Er alla en fortsatt trevlig 1:a december!
xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack igen för att ni kom och förgyllde Emmas dag i lördags, fast jag var som en yrhöna och kanske inte hade så mycket tid med er som jag hade velat! Kram i massor!!!!



P.S gick det bra att köra till jobbet??=) D.S

2009-12-02 @ 10:38:56
URL: http://luciferangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback