Julbak!=)

     

    

Julbak har förgyllt min dag idag kan man säga!
Jag har gjort både det ena och det andra, jag som egentligen inte ska äta något alls...Men iår fick jag för mig att jag skulle ta och göra lite julbak och julgodis, för trots allt så är det ju väldigt kul att baka, även om man inte får/kan äta själv...Man kan ju ge bort!!!=)

Jag har gjort Vaniljdrömmar, för om det är något som jag tycker hör julen till och som verkligen smakar jul är ett glas julmust och en dröm, eller två...*mmm* Det riktigt suger till i magen, så gott är det! Om ni inte testat så gör det, jag tror inte att ni blir besvikna!
Dessutom var jag ju tvungen att göra hjortrongrottor, hittade ett recept och de såg ju bara så smaskiga ut att jag var tvungen att prova om de är lika smaskiga - och det är de!!!=)
Dessutom har jag gjort Vitchokladtryffel och gräddfudge - så nu finns det massa gott att bjuda på om man får gäster! Dessutom ska jag göra mina "snickers" och "wienernougat", men det blir imorgon!

Nu vankas det middag hos fam. Öhman/Andersson, och lite film kanske! Sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda, man vet aldrig!=)

Kram på Er och Trevlig lördagkväll!
//J


Kommentarer
Postat av: Fia Blomroos

Mmmmmmm...låter och ser gott ut...åh vad sugen jag blev nu=)

2009-12-21 @ 12:54:28
URL: http://skogsglantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback