Härligt vinterväder...

...hmmm...ibland undrar man...
Igår var det INTE så härligt vinterväder: några plusgrader och regn! Men under natten övergick det i snö och när jag vaknade imorse så var det återigen vitt överallt och lite minusgrader på mätaren - det gillar vi skarpt!
Så idag när jag kom hem, kunde jag ju bara inte låta detta underbara vinterväder gå till spillo utan gav mig ut på en lång härligt skön promenad. Så ljuvligt att gå i skogen och se snön på alla träden, höra hur det knastrar under fötterna...det är ljuvligt det!

Blir en kort vecka den här veckan, jobbar bara tre dagar och två av dem har redan gått...Så nu återstår bara morgondagen sen är jag ledig fram till måndag igen. Det ska bli sååå skönt! Och så ska man väl fira lite nyår oxå...=)
Iår blir det nyårsfirande tillsammans med goda vänner nere i backen - det ser jag verkligen fram emot! Blir säkert jättetrevligt, som alltid när vi är tillsammans med dem. Nu hoppas jag så klart att jag inte åker på något innan dess, för den huvudvärk som har förföljt mig sedan lördagskväll vill inte riktigt ge med sig, den ligger där och moler...jättejobbigt! Men det är bara att kurera sig och hoppas på det bästa!

Nu blir det lite bokläsning och en chokladbit - måste passa på för efter nyåret är det slut med godsaker, iaf inte mer än en gång i veckan...måste försöka komma igång här nu, det funkar inte på det här sättet inte...=)

Ha en trevlig tisdagkväll!
Kram!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback