Emma och jag



I lördags var vi på dop i Österbybruk - lilla Emma skulle döpas och vi blev faddrar/gudföräldrar! =)
En ära tycker jag!
Det var ett väldigt mysigt och fint dop och Emma höll sig mestadels väldigt lugnt. Det blev lite illa bara när prästen satte vatten på huvudet, det gillade hon inte så mycket. Men så är det väl nästan med alla barn som döps tror jag...=)
Efteråt var det kaffe och tårta och massa kakor i "församlingsgården" - och där fick man även tillfälle att prata lite med de andra gästerna, som man inte träffat sedan bröllopet förra hösten. Så det var riktigt trevligt!=)
Tyvärr var vi tvungna att bryta upp lite tidigare än vad vi kanske tänkt från början, för mina föräldrar hade bestämt att vi skulle äta julbord, nu när vi äntligen var alla tillsamman i familjen: mina föräldrar, jag och Janne, bror med sin familj. Det händer inte så ofta så man måste passa på!
Det bar av till Skokloster Wärdshus där ett exeptionellt julbord stod dukat - massa gott och massa trevligt! Mysfaktorn var enorm ska jag tillägga!

Trevlig helg!
//J


Kommentarer
Postat av: Fia Blomroos

Tja bruden! Jag kan inget annat göra än att lätta från stolen och buga för dig. För jädrar i lådan flicka vad du har ändrat utseende de senaste månaderna. Jämnför bilden till höger i bloggen och bilden på inlägget. Jag är så GRYMT imponerad!!!

Och jag hoppas att du når ditt mål och får din "guldmedalj" till belöning. Kram!

2009-12-07 @ 13:07:55
URL: http://skogsglantans.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller med föregående talare! Vilken förändring! Du är så duktig!! Kram

2009-12-09 @ 09:04:18
Postat av: Jessica

Åh tack så mycket båda två, vad snälla ni är!=)

Kram på er!

2009-12-09 @ 18:33:07
URL: http://panterjez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback