Influensaliknande symptom...

När första veckan efter semestern har passerat så känner jag mig helt slut...Vaknade på lördagmorgon med huvudvärk, öronvärk och svidande hals och kroppen känns inte alls som den ska - det är ett tecken på att man varit på jobb helt enkelt!
Bara det inte är värre än vad det låter, känner inte riktigt för att få svininfluensan...men vad göra om det nu är så - bara att gilla läget, lägga sig i sängen och kurera sig! Har fått en massa restriktioner från ÅHS hur vi ska göra på dagis om/när svininfluensan våldgästar oss. Bara att hoppas på att föräldrarna är skötsamma och tänker efter före och inte skickar tillbaka sina barn till dagis innan det är helt friskt. Får verkligen hoppas att vi inte drabbas så hårt! Inte jag heller för den delen...=)

Lördagen bjuder på sol - jiippiiiii!
Först tog jag en låååång promenad med min svägerskas två hundar, de är verkligen härliga att gå med. Sen har jag städat...jag fattar inte...är det ingen mer än jag som ser de där dammråttorna som flyger omkring längs golvlisterna? Ja mina kattar bidrar rätt bra till de där dammråttorna och de verkar inte bry sig det minsta om att de är där!!!*hmmm*
Kvällen bjuder på kalas - och då känns det toppen att solen skiner så man kan sitta ut och njuta. Men det blir nog till att ta med sig en tjockare tröja ändå, för det är lite kyligt trots allt!
Känner egentligen inte alls för att gå på kalas men det brukar ordna sig när jag väl är på plats. Men just nu känner jag mig inte riktigt fit for fight och skulle helst bara ligga på soffan och se nån bra film eller serie...Men det får bli en annan gång - närmare vintern eller nåt när det verkligen inte händer något...*ler*
 
Önskar Er alla en fortsatt bra lördagkväll!
xoxo//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback