Trött och slö...=)



Det här är jag just nu, åtminstone känns det så!
Jag har öppningstur denna vecka och på fjärde dagen så här så börjar man bli lite lätt matt...iaf så blir jag det! Men nu är det bara en dag kvar, så jag ska väl orka även denna vecka...
Det som är positivt med att öppna är ju att man slutar tidigt och det är ju skönt. Man hinner göra en massa på dagen innan det är dax för middag och kväll och det är ju på många sätt jättebra - om man skulle ta sig i kragen och faktiskt göra nånting oxå när man kommer hem och inte bara slå sig ner i soffan...för det blir man ännu tröttare av...och det är nog det som är felet just nu. Jag gör alldeles för lite!!! Men vad ska jag hitta på då? Man kan inte dammsuga och städa jämt! Förvisso så går jag omkring och småplockar lite här och där hela tiden, men vad gör det då i det stora hela? Diska, tvätta...vardagssysslor som måste göras bara...
Skulle vara så kul om man kunde göra något annat nån gång...men det finns inte så mycket att göra...tyvärr! Så då blir det liksom att pyssla och dona hemma, tills det inte finns mer att göra där heller!=)

Igår hade jag avdelningsmöte med min nya avdelning. Lite info om hur deras arbetsfördelning ser ut och info om barn och föräldrar och lite annat smått och gott som måste fixas innan det är dax att börja. För imorgon är det ju faktiskt min sista dag på Nordan...eller på måndag egentligen faktiskt...=) Spännande spännande! Börjar nästan bli lite nervös...
Fast det finns annat som jag borde vara mer nervös över...men det kommer, tro mig!=)

Nu är det dax att göra nåt innan jag somnar framför datorn - undrar bara vad???
//J

Kommentarer
Postat av: Linda M.

Hej, hej!=)

Nu har jag hittat in till dej! Kul! Ska du byta till Sunnan? Kram!

2009-08-27 @ 19:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback