Toppenkväll - Diggiloo 2009




Herre jistanes vad det var kul igår!!!

Som sagt, igår kväll besöktes Åland av Diggiloo-gänget och vädret visade sig från sin bästa sida(som det faktiskt gjort hela veckan-jippi!). Mycket folk och härlig stämning - kan inte säga annat! Efter en fartfylld afton full av bra musik och underhållning där jag mer eller mindre sjungit mig hes åkte jag hem, väldigt nöjd och belåten! Det var verkligen en toppenkväll och artisterna var helt underbara! Brolle med sin hesa stämma kan ju sänka vilken kvinna som helst, Mojje med sina härligt busiga lockar får även den vuxne att sjunga med i barnsångerna och Sara Löfgren, vilken pipa!!! Jag kan inte annat säga än att vi har några riktigt duktiga artister i Sverige!
Alla var bra, men vissa utmärkte sig kanske lite mer än andra...Tomas Pettersson är bara för härlig!
Jag kan ju säga så här att jag är bland de första att köpa biljetter till nästa års Diggiloo - den saken är säker! Och jag rekommenderar verkligen er som inte var där igår att gå nästa år, ni kommer inte att ångra er en sekund!=)

Nu vankas filmkväll, trots solsken och värme!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback