Tillbaks till träning!



Ikväll har jag tränat boxercise för första gången sedan i maj - som jag har längtat! Har egentligen haft möjlighet att träna det hela sommaren oxå, men det har inte riktigt passat in nån enda gång, alltid krockat med något annat. Bortförklaringar jag vet men det är sanningen!
Men ikväll körde det igång igen och jag ska banne mig  boxas alla gånger jag kan ( kommer att tvingas missa några gånger här under hösten pga annat inplanerat). Det var sååå skönt och sååå jobbigt! Svetten rann verkligen...Jag trodde jag hållit konditionen upp hela sommaren med att cykla, simma och promenare VARJE dag men tydligen inte...Men det var så befriande på nåt sätt att stå där och få slåss lite, har säkert lite aggressioner som ska ska ut!=)

Den här veckan är det öppning som gäller och det är även min sista vecka på nuvarande avdelningen. Nästa vecka byter jag avdelning - det ska bli spännande!=)
Känner ju de flesta av dessa barn redan, men jag har ju liksom inte jobbat med dem så det blir lite nytt. Plus att vi jobbar lite olika på avdelningarna så jag kommer att vara lite disträ till en början innan jag kommit in i allt. Men lite förändringar kommer det nog att bli när jag flyttar dit, det vill jag nog tro!

Kalas, kalas, kalas - nu börjas det! Den här släkten som jag tillhör är ena riktiga höstpersoner, nästan alla i släkten fyller år i augusti, september, oktober och november! Själv fyller jag i september men jag tror att vi struntar i min födelsedag, även iår...blir lite så när svärmor fyller år dagen innan...så vi firar henne och så är det bra sen...Lite dumt med kaka på kaka, liksom! Fast iår är jag upptagen på min födelsedag iaf, så det spelar inte så stor roll...bara jag blir firad av min sambo och mina föräldrar så är jag nöjd! Men visst, en gratulation från nån vän eller två uppskattar rejält!*pik, pik*
Men som sagt, det är ett tag kvar...men jag tycker om att fylla år!!!

Tror att jag tänker krypa till kojs tidigt ikväll, känns som hela jag skriker efter att få lägga huvudet på kudden!
God natt på Er!
xoxo//J

Kommentarer
Postat av: Fia

Hejsan tjejen, vilken avd börjar du på? Intressant vilken dag fyller du då då???:)

2009-08-26 @ 10:19:55
URL: http://skogsglantans.blogg.se/
Postat av: Fia

Förresten snygg förändrimg på bloggen:) hur får man till övre delen?? Har du satt in egen bild?? Skulle vilja lära mig mer.

2009-08-26 @ 10:21:17
URL: http://skogsglantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback