...sjuk...inte jag...Uppdate: World Record!

Min älskling är sjuk...och det är en ovanlighet ska jag säga. Så här dålig har jag aldrig sett honom och vi har ändå varit tillsammans i över 6 år!
Visst har han haft någon småförkylning men han får aldrig som jag och ligger däckad i ett par dagar. Han tar sina "droppar" och vitaminer och så är det bra med det sen. Men nu hjälper verkligen ingenting! Febern bara stiger och stiger och snart vet jag inte vad jag ska göra...Det är en sak att han är sjuk men att han är sååå sjuk, då blir till och med jag rädd!
Får försöka se vad som händer under natten, annars blir det till att ringa läkaren eller akuten imorgon och fråga vad vi ska göra, för det börjar bli lite läskigt...Nu är det andra dagen med feber...Feber är ju tecken på att man har en infektion i kroppen och febern gör att den kommer ut, så nu håller jag tummarna att det "bara" är feber mot en vanlig infektion och inte nån Svininfluensa...

Vad ska jag göra för att lätta för mig älskling???
//en villrådig J


Uppdatering:

Kl. 21.35 (finsk tid) satte Usain Bolt ännu ett världsrekord! Denna gång på 200m och även denna gång slog han sitt gamla med 11/100! Tiden blev 19.19!!! Denna man är helt OTORLIG! Jag är som förstummad när jag ser honom springa  -  så lätt och så avslappnat. Jag blir matt och förtjust, jag har aldrig sett dess like till atlet och jag tror att det är fler med mig som tycker det!
Jag hyllar Usain Bolt - vilken atlet denna jamaican är!=)
Inte att förglömma sötnosen, bronsmedaljören Wallace Spearmon - bara för att han är bland det vackraste som går på denna jord, enligt mig! Vilken kropp, vilka muskler och framför allt, vilka ÖGON!!! Jag tror jag smälter...=)

Min älskling har inte blivit något bättre, febern stiger alltjämt....försöker att hålla den i schack nu bara...
Dessutom fick jag världens roligaste nyhet ikväll - jag är sååå glad!!! Vad det är får ni helt enkelt vänta på att få veta... (Nä, det är inte det som ni tror...tyvärr!)
Nu nattinattidax - drömma om allt härligt som faktiskt finns här i världen!
En extra tanke till min älskling och tusen kramar till alla mina vänner, saknar er!
xoxo// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback