Kände för en kram!



Jag bara kände att jag var i stort behov av att få en kram, så därför bestämde jag mig för att ge en kram! En stor kram till alla mina underbara vänner som är vida spridda land och rike runt! Trots att vi inte träffas så ofta, kanske inte heller hörs så ofta, detta till trots så vet jag att ni finns där för mig, när jag än skulle behöva...och det är något som jag värdesätter enormt mycket!

Ikväll speciellt känns det lite tungt, när jag vet att många av mina vänner samlas på ett och samma ställe för en toppekul kräftskiva...och vi är inte där...Jättetrist men vad kan man göra? Man kan inte vara överallt, jag är inte mer än människa...och jag måste lära mig att prioritera och säga nej, för som det är just nu så blir jag alldeles stressad av alla evenemang som vi ska fara på helg efter helg efter helg...

Men denna helg blir det lugnt då, trots allt...Janne ligger som tidigare skrivet i feber, ja fortfarande och den verkar inte heller vara på nedgång...vi håller bara tummarna för att det inte är något mer, han var till läkaren idag, ringer imorgon och ska tillbaka på måndag...Förhoppningsvis har det gett med sig då...=)

Nattinatti-dax för mig - men som sagt: en STOR KRAM till alla mina undarbar vänner. Jag tänker på Er, saknar Er!
Puzz&Kram!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback