Gammal vänskap...

Idag har regnet verkligen öst ner - i intervaller har det spöregnat och man kan bli less för mindre!
När man har semester, eller iaf jag, vill gärna ha sol och värme...och det har det verkligen inte varit överflödigt med anser jag!
Men nu till kvällen sprack det upp och solen kom sakta men säkert fram och visade sig: härligt det med tanke på att jag ska och träffa några gamla vänner och gå på överraskningsparty! Ska bli kul att träffa dem, det händer inte alltför ofta. Först vankas det middag med Jenny - kuligt!
Sitter här i Sthlm, omgiven av två härligt håriga katter, det får mig verkligen att sakna mina egna! Snart får jag träffa dem, imorgon bär det av hemåt igen. Jag känner att jag varit bort ett tag nu och låtit Janne dra allt lass hemma med katter och allt och så saknar jag ju sambon ju!!!=)
Nu vankas det snart mat, jag är såååå hungrig!
Ha en superduper trevlig helg!
xoxo///J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback