Första veckan...

...på jobbet efter fem veckors semester är snart avklarad. Och det har gått förhållande vis fort. Det trodde jag inte i början av veckan...När jag kom till jobbet i måndags morse insåg jag att vi fortfarande har massor av barn på semester...Vilket innebär att det är relativt lugnt på jobbet...alldeles för lugnt. Men man ska väl njuta av det lugnet antar jag för det är snart över och verkligheten tar vid!

I tisdagskväll fick en av mina bästa vänner en liten flicka - stort grattis till S & H! Så spännande, så härligt...
Kan inte ens föreställa mig vilken känsla det måste vara att få bära ett barn inom sig och sen föda det till världen, hålla i denna lilla varelse som man själv har skapat...Mäktigt är det enda ord som jag kan komma på just nu!
Jag hoppas bara att jag får chansen att få känna denna känsla nån gång...
Jag vet att jag tjatar om detta men när chansen är megaliten för mig i detta nu att bli gravid, så blir det så mycket större när vänner runt omkring mig får barn på löpande band...så känns det...tungt...Men jag är jätteglad för alla mina vänner som har lyckan att få barn - så njut av den, skäm bort dem med kärlek och ömhet, och ta vara på varje dag med dem!!!

Sommaren börjar så sakteliga lida mot sitt slut, åtminstone så känns det så...Förvisso så skiner solen och det är värmt, när man står i lä...Men annars så är det ganska ruggigt och gradantalet vill inte gärna stiga till sommargrader. Så de här varma dagarna är nu snart räknade...Bara att börja plocka fram ylletröjor, vindjackor och rejäla skor - så man är beredd när hösten väl kommer!*brrr*

Nu väntar middag och sen en promenad tror jag minsann!
xoxo//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback