Färg överallt!

Idag fick jag för mig att jag skulle ta och sätta igång med målningen av vårt sovrum. Sagt och gjort! Hyllor skruvades ner, tavlor togs ner och saker och ting plockades bort. Spackling, tejpning och slipning och sen var det så dags att sätta igång! Och målat blev det och snyggt blev det med! Och jag är ju helt partisk, så klart!=) Men jag är faktiskt nöjd med färgen och jag tror att sambon är det med, trots att han varit lite skeptisk till hela mitt projekt...Nu är det bara tapeter som ska upp på en vägg så är det klart! Jag tror det kommer att bli såååå fint! Jag tar och sätter upp en bild för intresserade när allt är klart!

Lördagkväll och jag sitter här och ser på Finnkampen, kan man ha det bättre? Säkert, men jag är nöjd och belåten ändå!
Fick ju väldigt trevligt överraskande besök för en stund sen så vad bättre kan man ha det? Jenny och Johan, tack för besöket, det var trevlig om än väldigt kort. Nästa gång tar vi lite vin tycker jag!!!

Jag har hittat en låt som jag tycker är sååå bra just nu, det är min nya favorit och jag kan inte sluta lyssna på den! Texten är så bra, videon är häftig och tjejen som sjunger har en alldeles
fantastisk röst, och så ser hon ju inte så tokig ut heller...=)

http://www.youtube.com/watch?v=sNHRUOF0j-8
Se hela bilden





   


Önskar alla en fortsatt trevlig lördagkväll - var ni än befinner er!
xoxo//J


Kommentarer
Postat av: Linda M

Trevligt med lite uppfräschning av sovrummet! Vad blev det för färg och hurdan tapet blir det? Är längesedan jag var till er nu...flera år sedan faktiskt. Varför hälsar man inte på folk nuförtiden? Så upptagen är man ju inte att man inte skulle hinna. Och så måste man ju alltid ringa/ messa innan. Spontana besök förekommer knappast alls. Märkligt egentligen. Det är ju oftast de besöken som är det trevligaste!



Gissar att du inte hade så mycket ork och lust att kika över igår med mannen din. Man är ganska nöjd att "ta kväller" med lite mys i soffan om man har grejat på hela dagen. men det hade varit trevligt om du hade hängt på! Passar förhoppningsvis bättre en annan gång. Kram!

2009-08-30 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback