En ny dag - en bättre dag!

Vaknade ruskigt tidigt imorse, tidigare än jag hade tänkt mig...Men detta till trots så var jag inte speciellt trött, utan utvilad och kände mig redo för att möta en ny dag - en dag som är mycket bättre än gårdagen! För gårdagen var ingen bra dag, verkligen inte...Men som sagt, idag är en ny dag och en bättre dag!

Solen skiner och det är en härlig augustisöndags eftermiddag! Dagen började som sagt väldigt tidigt vilket innebär att jag fått massa gjort och hela kvällen är fortfarande kvar!
Jag har storstädat lägenheten, tvättat, fixat och donat med kattorna, tagit en cykeltur på en timme, sett på film...och nu ska jag ge mig på garderoben!
Har länge nu tänkt att jag måste göra nåt åt min garderob, den ser helt enkelt för j-lig ut och jag måste rensa bort massa kläder som jag inte använder, det liggar kläder där som jag faktiskt inte haft på mig på över ett år och varför sparar man sånt egentligen? Som den ekonomiska person man är så gör man det...onödigt att slänga saker som är hela eller???
Men nu ska det iaf rensas!
Och sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda - lite middag blir det väl så småningom: idag serverar huset köttfärsbiffar med pommes och tzatsiki och en härlig grönsallad så klart! Och till det så blir det Coca Cola - mumma!=)

Ha en fortsatt bra söndageftermiddag!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback