Vintersemester!

Det är inte alls dåligt det, att ha vintersemester! Lite lyxigt kanske, skulle jag vilja påstå...Men ack så härligt att  bara få vara i den annars så ganska jobbiga och emellanåt trista vardagen...Trots att mitt liv är mycket, dvs. fullt upp med alla möjliga saker, så kan livet ändå kännas trist...eller grå kanske...slentrian...samma saker varje dag! Tur att det då finns helger som är inplanerade som lyckas liva upp lite! Så man har lite att se fram emot menar jag...*ler*

Befinner mig för tillfället i Replot, hos min moster och hennes familj. Fyra barn och det är fullt ös från tidig morgon till sena kvällen, nästan i alla fall...Men det kan man stå ut med när man träffar dem så sällan! Och de är ju  bara för söta!!! Så det är lugnt, det tycker jag nog...=)

Nu är jag  bara väldigt nyfiken på hur det har gått på handledningen på jobbet ikväll...Hade jag varit hemma så hade jag tagit mej dit, trots semester. Hade varit bra tror jag...för läget är inte det absolut bästa på mitt jobb förtillfället...sorgligt nog...Hoppas bara det blir bättre...=)

Nä, dags att mysa lite mer med kusinerna!
Kramen till Er alla!!!
//J

Kommentarer
Postat av: Fia Blomroos

Hej Jessica!

Länge sedan sist:)

Hittade hit från Saras blogg. Visste inte att du hade nån. Men nu har du en ny besökare

Kram Fia

2009-04-22 @ 07:55:42
URL: http://skogsgläntas.blogg.se/
Postat av: Fia Blomroos

Sorry, ville önska dig trevlig semester också!!

H Fia

2009-04-22 @ 08:02:07
URL: http://skogsgläntans.blogg.se/
Postat av: Julia

"...för läget är inte det absolut bästa på mitt jobb förtillfället..."

Inget illa menat, men har det inte varit så ganska länge nu??? Fast, det kan ju ha varit bra stunder mellan varven...

Nåväl, du är väl värd att ha vinter/vårsemester!! Så, njut du av den och hälsa med dig till alla!

Puss & kram vännen...

PS. har du märkt att jag har börja hänga på Facebook.... Hihihi....

2009-04-23 @ 23:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback