Varför så deppig?

Det kan man fråga sig! Det är ju verkligen helt fel tidpunkt att vara deppig på - det är ju nu man ska vara glad och piggelin: det är ju vår!!!
Men så känner inte jag...känner mig nere och låg, lägre än lägst...vad kan det bero på? Känner att jag inte har något att ge...varken hemma eller på jobbet...är kanske bara inne i en dålig period, som förhoppningsvis går över fort. Men om det inte är det då?
Jag borde verkligen vara glad och förväntansfull, har ju massor att se fram emot här i vår och början av sommaren: påskfirande hemma hos mamma och pappa, födelsedagskalas hos J, vintersemester i Finland, valborg med vänner i Dalarna, 30-årskalas med "gamla" vänner, och sen bär det av till Kroatien! Så varför känner jag då så här???

Fast det är väl bara jag som är löjlig...för det finns ju verkligen ingen anledning till att vara deppig egentligen...Det är bara att ta sig i kragen och rycka upp sig, sätta på sig det fina leendet och gå ut i världen som mitt vanliga jag!!! Det ska jag göra...om jag orkar...

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback