Inget att...

..oroa sig över - min syn har inte förändrats ett dugg sedan jag sist var och kollade den, jippiii!!!
Jag tänkte när jag gick därifrån igår, att nu blir det dyrt, igen! Jag har ju haft en tendens de sista gångerna jag varit till optiker, att ha fått sämre syn vilket inneburit att jag varit mer eller mindre tvungen att införskaffa nya glasögon. Men det behövde jag inte den här gången, utan jag kan fortsätta använda de jag har, som jag är väldigt nöjd med!!! Så de får hänga med nåt år till, tills det är dax för synundersökning igen! Så bra!

Vintersemestern börjar lida mot sitt slut, jag har haft det jättebra och man blir lat av att ha semester...inte bra...men samtidigt är det jätteskönt att bara vara, inte stressa och bara göra vad man vill, när man vill...Men jag har ju en tendens att hitta en massa att göra ändå, hela tiden...så jag stressar nog ändå...fast jag egentligen inte borde...hmmm...hur ska jag göra då då?
Men jag ska ialla fall avsluta min semster med en tripp till Dalarna, rättare sagt Garpenberg och Linda och Fredrik! En helg med mina tjejor, iaf några av dem...*ler* Det ser jag verkligen fram emot! Imorgon bär det av: båt till Grisslehamn, buss till Sthlm och tåg till Hedemora, och sen är jag mer eller mindre framme!=)
Ska bli trevligt att fira valborg/1maj tillsammans med goda vänner, god mat och framför allt god dricka!

Jag vill passa på att önska alla en riktigt trevlig Valborg/ vappen!
Kram till Er alla!
//J


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gumman, alla rätt till att känna sig låga ibland. Oavsett hur mycket man att glädja sig över, se på mig...



Även om jag är uslast på att höra av mig så tänker jag på dig, ofta. Och du vet hur du når mig om du vill gråta, skratta, babbla eller vad det nu månne vara.



Varma kramar

2009-05-01 @ 10:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback