Har en tendens...

...att bli besviken på rätt mycket som händer i mitt liv just nu. Överallt tycker jag bara att jag stöter på motstånd och saker och ting går inte som jag vill riktigt...Och det gör att jag blir besviken och nedstämt, butter och inåtvänd...jag måste lära mig att jag inte alltid kan få som jag vill...Blir bara så irriterad!!!
Måste helt enkelt bara släppa allt...eller undvika att bli besviken...och hur gör man det då? Det är den STORA frågan!

Jaha, i helgen bär det återigen av till Sverige! Först hem en sväng till mamma och pappa, sen vidare på kalas till Jenny!!! Ska bli kul, ser fram emot ett härligt partaj!!! Sen bär det av till Finland, Replot rättare sagt för att hälsa på moster och kusiner. Här har man semester och åker tilt moster som har fyra vilddjur - är det sunt eller???=) Som att jag inte skulle ha fått nog av barn hela dagarna då? Nä, faktiskt inte!!!=)

Ska alltså ha lite semster, så här på senvintern/förvåren! Två härliga veckor står till mitt förfogande att göra precis vad jag vill...att bara vara eller vara uppbokad...uppbokad låter mer som min almanacka ser ut! Eller nja, kanske inte...jo eller lite...förvirrad? Japp!

Thäts ål foks!
//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Känner precis som dig just nu.... Att inget går som jag vill!! Ingenting flyter på...

Men, någon gång ska det väl vända?? Eller??

Nåväl, ha det så gått på semestern. Hälsa Finland från mig så mycket!

Kram kram

2009-04-17 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback