Helt slut...

efter helgen bravader är jag! Trots att det blev lugnt så känns det i hela kroppen i alla fall, sant som det är sagt!
Men jag är jättenöjd med helgen, det har varit väldigt intressant och jättekul!
Möhippa för Sara alltså! Dagen började med båtfärd över till Grisslehamn och sen vidare till Gävle, för att där överraska Sara. Som faktiskt, tro det eller ej, blev överraskad! Och jag tror nog att det var en liten tår som trillade när hon fick syn på oss där i hallen...*ler* Sen en massa snack och skratt, innan vinet kom fram. Då blev det en massa fnitter och tjatter!=)
Efter att ha sökt igenom hela Saras garderob för att hitta rätta utstyrseln kom vi oss äntligen iväg. Och för att förvilla bruden lite gick vi en låååång omväg innan vi kom på rätt, till Fjärran Höjder. Där tog vi oss till relaxavdelningen, vi bastade, badade, lekte och hade kul! Sen var det dax att göra sig lite festfin inför kvällen och därefter väntade en riktigt festmåltid på restaurang Akropolis, jättemumma!
Men kvällen är lång och vi fortsatte hem till Sara för en stunds Singstar - jag tror att jag vann!*man kan ju alltid inbilla sig det* Sen bar det av till Heartbreak och det var jättekul! Både för mig och för bruden tror jag minsann! Bandet som spelade var bara hur bra som helst, vore ju bra om man kom ihåg vad det hette bara så man kanske kunde ta dom hit till holmen nån gång, eller ge förslag kanske...*ler* Sen träffade jag ju faktiskt några "gamla" vänner från förr och det var absolut inte helt fel! Verkligen jättekul! Fast det fick mig ju att verkligen längta tillbaka till tiden i Gävle, jag saknar den faktiskt...Kvällen avslutades med mat på McDonalds, det är precis så som en utekväll ska avslutas!

Jag tror faktiskt att den blivande bruden var nöjd med sin dag och kvällen, trots dålig uppslutning på vänner. Jag hoppas att hon känner som jag: att vi hade en toppendag och kväll tillsammans där vi hann umgås med varanda riktigt ordentligt, för det var alldeles för länge sen!

Kram och god natt!
//J

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman!

Jag hade kanonkul i lördags! Kommer att leva på denna kväll hur länge som helst! Tack ännu än gång för en toppen dag och kväll!!!!:D

Puss och kram

2008-08-20 @ 10:06:49
URL: http://luciferangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback