Snodd lista!

Hittade den här på Jennys blogg och hon hade "snott" den från Mille, så då tänkte jag att jag kan "sno" den från Jenny. Lite rolig information om mig, för den som kanske inte redan vet allt om mig!

Tre jobb jag haft i mitt liv:

  1. UM-assistent
  2. Kassörska på Ica Maxi, ArlandaStad
  3. Fritidspedagog/förskollärare


Tre platser där jag har bott:

  1. Rosersberg
  2. Gävle
  3. Frebbenby, Åland
Tre serier jag gillar att se på TV:
  1. Grey's Anatomy
  2. CSI - alla varianter
  3. House och Desperate Housewifes
Tre av mina favoriträtter :-
  1. Tacos, med tortilla
  2. Grekisk sallad
  3. Spaghetti och köttfärssås
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
  1. På en varm och solig strand tillsammans med Janne
  2. I sängen...
  3. Hemma hos mamma och pappa


Det var den det! Nu är det alldeles strax dax för fredagens stora underhållning: Idol! Så bänka er och njut av en stund med bra musik!
Kramen på er!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback