Så tråkig...

...jag är egentligen...har verkligen ingen fantasi alls vad gäller att skriva i bloggen...inget som känns intressant och värt att skriva om...men men...
Gör väl som vanligt: en uppdatering om vad som hänt sen sist kanske kan vara på plats...

Ja vad ska man säga, livet kan verkligen ta sig vändningar! Snabbt kan det gå osså...En nära vän och hennes sambo sen, ja...nio år sen är det tror jag, har separerat. Kom något som en chock, men samtidigt ändå inte...Har väl haft det på känn, att det kanske inte varit så bra i deras förhållande men separation hade jag kanske inte räknat med...Men nu är det så, och jag tror det kommer att bli bra för dem. De verkar rätt så sansade och på det klara med vad som händer och sker och vad de ska göra. Och nu har hon flyttat till en liten lägenhet i väntan på att få en större. Ska verkligen bli kul att se hur hon har det, det ser jag fram emot. Och självklart räknar jag med inflyttningsfest, tjejfest kanske???*blink* Eller så väntar vi med det tills hon flyttat in i den större lägenheten...=)

Snabbvisit hem till mina föräldrar i helgen, måste ju kolla in bokrean lite grann. Det blev några böcker, kanske inte så många som jag räknat med från början men det är ju bara bra att det blev några färre, det blir ju dyrt ändå, trots att det är på rea...*ler* Men helgen blev dyr ändå, så nu blir det till att snåla nån månad framåt...eller nåt sånt...ska ju till tandläkaren om två veckor osså...det har jag glömt...eller förträngt...
Det påminner mig även om att jag måste åka och ta tredje och sista TBE-sprutan den här veckan, senaste torsdag för jag tror att det är sista dagen...*hmm* Mycket att komma ihåg nu!

Medlemshippa på Hammarbo i helgen, alltså fest för alla medlemmar i Hammarlands Ungdomsförening på Hammarbo, med dans och allt. Kan nog bli kul, vi är ju några stycken som ska gå så det kan nog bli bra tror jag!
Nu ska jag ta och kolla in lite foton, måste försöka ta mig i kragen och bränna över på CD-skivor, ifall nåt oförutsägbart skulle hända med datorn...då skulle jag bli väldigt ledsen...Bäst att börja!

Kramar till er alla, tänker på er, saknar er!
//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback