Dagen efter kvällen före...

...det var igår det...men då hade jag inte tid att blogga, jag var fullt upptagen med att ha lite ont i huvudet! Nä inte så farligt, men på morgonen kändes det nog inte så bra...tur att det gick över med lite frukost och en härlig promenad i solskenet! Tänk att solen kan få vem som helst på gott humör, man blir ju bara så lycklig när solen är framme. Speciellt med tanke på hur det varit den här vintern...Men nu är det regnigt och grått igen...*pust*

Medlemshippan på Hammarbo avklarad, Jenny läste Hammarskaftet och det gick jättebra vännen! Du får ta det nästa år med helt enkelt!
När klockan började närma sig 23 gick vi iväg till bussen för färd mot stan och Arken, jag och Jenny. När vi kom dit var det ganska folktomt men det ökades på efterhand, som tur var. Insåg efter ett tag att vi var antingen alldeles för gamla för det här, eller helt enkelt bara alldeles för nyktra. Jag tror mer på det senare! Så vi försökte råda bot på det, men se, det gick inte det inte...Vi var och förblev alldeles för nyktra den kvällen, trots våra tappra försök.
Lite dans och sen åkte vi hem, var väl hemma runt en halv 4 ialla fall, så vi  stog pall rätt så länge ändå! Men det var en trevlig kväll!=) Tack för det televerket!

En ny vecka har startat, vet inte om jag riktigt tycker om det, hade nog önskat att jag varit ledig ett par dagar till...Men det är snart påsk och då får man vara ledig några fler dagar, det ser jag fram emot!
Vad händer den här veckan då? Ja du, den som lever får se brukar man säga...Nä men inget är planerat än, bara boxercise ikväll vad jag vet om...sen får vi se...*ler* Jobba så klart men sen...=)

Ja, det är väl lika bra att göra sig iordning så att man kommer i väg på jobb i tid, aja baja annars! Ha en riktigt bra måndag allihopa och en trevlig vecka!
Kramizzar och allt sånt där!
//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback