Midsommar 2007

Så har vi firat midsommar 2007, iår på plats i Tällberg, som ska vara tycker jag!=)

Efter en riktigt trevlig roadtrip tillsammans med Jenny var vi äntligen framme på torsdagkväll, dagen före midsommarafton. På plats var så klart Marie, Maries mamma och pappa, Daniel med sina tre barn: Jonathan, Jimmy och Linnea samt familjen Hases: Fredrik, Linda, Agnes och inte att förglömma lillen i magen, och Mathilda, Lindas lillasyster. Litet kramkalas utbröt som sig bör så klart!
Sen stuvades vi in där vi skulle husera över helgen, vi bäddade färdigt så det bara var att krypa ner när det var dax. Sen satt vi ute och pratade tills kvällsmörkret lade sig, så himlans mysigt!

Midsommarafton sen, härligt att vakna upp och inte riktigt veta vad som ska hända! Eller jo, i det stora hela så visste jag väl det men ändå, alltid kul! Frukost, diskning, förberedning, blomplockning, barnlekande och kramande igen, för nu kom ju resten av gänget! De närvarande vet nog vilka de är så jag bryr mig inte om att göra det...*ler*
Midsommarafton gick alldeles för fort, vi hade ju så trevligt! God mat, trevligt sällskap, karaokesjungande och samtal in på morgonkvisten, precis som det ska vara!

Hela midsommarhelgen gick alldeles för fort! Helt plötsligt var det dax att åka hem igen, alldeles för tidigt enligt mig. Jag hade garanterat kunnat stanna åtminstone en vecka till. Nu får man bara se fram emot semestern, som är i antågande. Bara sex arbetsdagar kvar! Sen blir det vila och lugn och ro för hela slanten fyra veckor framåt. En tripp till Finland och Vasa, en tur till Gävle ska jag hinna med tänkte jag osså...*ler* Kanske man får nåt trevligt besök när man är hemma hos mamma och pappa, man kan ju alltid hoppas...=)

Vill bara passa på att tacka för en jättehärlig midsommar, så härligt att få träffa er alla igen! Det får inte gå lika länge tills vi ses igen, det tummar vi på!
Nästa gång kanske blir när jag blir 30...eller?
Bamsekramizzar från J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback