Årets andra dopp avklarat!

Jajamensan, det är sant!
Satt i godan ro och åt lite middag med sambon när jag märkte att någon hade försökt nå mig både på mobilen och på msn medans jag höll på med maten...Jenny och Isa undrade om jag hade lust att komma med ner och se när Isa skulle bada. Och självklart ville jag det. Och jag känner mig själv rätt så bra vid det här laget att jag visste att det var lika bra att sätta på sig badkläderna, för jag kommer att hamna i vattnet...Alltid! Och visst gjorde jag ju det! Och det var nog inte så kallt ändå, för då tror jag inte att det gått så lätt i heller...Men jag lovar att det var skönt och avsvalkande efter en hel dag i solen! Jätteskönt! Så det känns rätt bra nu faktiskt...Första doppet förra året var på midsommardagen, betydligt myckt tidigare i år kom första doppet. Känner mig faktiskt stolt över mig själv!=)

Och aj vad det gör ont på mina axlar...de är lite röda...var kanske ute lite för mycket igår...men vad ska man göra, jag har ju sånt jobb ju!!! Så idag är jag förberedd, insmord upp till öronen! Så jag tycker att jag borde klara mig lite bättre idag ialla fall, kan man ju hoppas på!

Nu är det jobbardax, tack och adjö!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback