Uppdatering semester 2007

Första veckan började inte så hemskt bra då...Regn, regn och åter regn! Inte speciellt kul för en som helst vill ligga på stranden och lapa sol! Men så har det varit och så har det fortsatt även denna andra vecka. Lördagen bjöd på lite sol, medan söndagen hällregnade. Måndagen åter sol och vi låg på stranden större delen av dagen. Ett dopp i det blå blev det oxå, men det var svinkallt!!! Det är varmare i Marsund vill jag lova! Men sen har solen lyst med sin frånvaro, trist och tråkigt! Hoppas på bättre väder i helgen då det stundar bröllop! Ska försöka hinna tillbaka till Åland osså, kan ju vara bra så man kan närvara då då.....*ler*

Igår fyllde en god vän år, grattis gumman! Hoppas du hade en trevlig dag i Sthlm!

På fredag bli min minsta lilla kusin 1 år! Ska väl fira henne lite innan vi far härifrån, då vi åker på torsdag, alltså imorgon....förhoppningsvis kommer vi med...om det finnes plats åt oss...*håller tummarna*

Vad har jag annars haft för mig då? Inte alltför mycket...haft semester helt enkelt! Sovit, vilat, lekt med barnen, pysslat, gosat, spelat volleyboll och kubb, plockat och ätit jordgubbar, druckit "limsa och ätit grisar'n"...bland annat...*ler* 
Nu är det kaffedax!
På återseende!
//J

Kommentarer
Postat av: Julia

Snacka om att man är avis.... Jag vill osså "drick lemonadin, helst röd lemonad och jiet grisa'n...."
Men, jag får snällt vänta tills någon kär släkting kommer på besök, om inte mamma och Alex drar dit en sväng... Hoppas!
Kram

2007-07-25 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback