So far, so good...

...eller hur man nu ska se det...Man kan ju inte direkt påstå att min semester har börjat som jag skulle ha velat: det har regnat sedan i lördags men idag är det väl något sånär bra väder. Det regnar inte ialla fall, det är huvudsaken. Men då går man ju och blir dålig, så jag vet inte jag vilket som är bättre eller sämre. Skulle ha varit till Julia idag och firat henne, hon fyller ju 30 idag! Men se jag fick ringa i morse jag och lämna återbud för jag har ju legat och hostat hela natten och dragit på mig en ordentlig förkylning, igen! Det är väl då typiskt det när man har semester och allt! Så jag stannade hemma och har spenderat större delen av dagen i soffan framför tv...vad mer orkar man???

Ett stort Grattis till Julia på hennes 30-årsdag, hon leve: HURRA HURRA HURRA HURRA! Hoppas du har en jättebra födelsedag vännen, tråkigt att jag inte kunde komma men jag dyker upp om någon vecka!!!

Hoppas på att alla andra därute har det bra med, hörs när vi hörs, ses när vi ses!
Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Julia

Bättre sent än aldrig...
Tack så mycket för grattishälsningen!!
Kram kram

2007-07-25 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback