SEMESTER!

S har nu äntligen semestern börjat! Inte så bra dock, för det har regnat i två dagar...*hmmm* Bara det inte fortsätter så så är jag nöjd!!!
Men något bättre började ju semestern ialla fall: utgång med tjejerna: Jenny, Jenny och Maria! Och förvånansvärt trevligt och kul var det osså på krogen, helt otroligt! Trevligt sällskap, gott dricka, och bra musik! Men ack SÅ ONT I FÖTTERNA! Gympaskor är det bästa, men får man ha det på sig på krogen här då? NÄ det får man inte! Så då får man istället lida och förpesta tillvaron för sina kamrater en aning...*ler* Det gick ju bra i ca 6h ialla fall så jag är rätt nöjd med det ändå!=)
Tack för en jättekul kväll tjejer!

Lördagen spenderade jag i sängen fram till 12-snåret, då ringde pappa och talade om att de var på ingång...det visste jag ju om men inte trodde väl jag att jag sovit till 12 heller! Det gör jag ju aldrig, inte ens när jag varit ute på krogen...underligt! Undrar om jag mådde bra??? Kanske en aningens huvudvärk, men den gick fort över!
Vid halv 2 kom mamma och pappa och vi handlade lite och pratade och lagade mat. Sen kom svärföräldrarna över på middag och sen drog herrarna i sällskapet ut och golfade. Jag och mamma stannade hemma och pratade och planterade lite blommor, jag har ju fått mina nya utekrukor!! Jättefina!!!

Idag är det packning som gäller, kanske dax att sätta fart! Ska bara göra ett födelsedagskort till svärfar först, han fyller ju år på tisdag men ska ha kalas i eftermiddag...Så då blir det kaffe och tårta, och sen far jag hem till Sverige!!! För att om några dagar åka till Finland, Vasa...*ler* Sen tillbaka till Åland till den 21/7 för att gå på bröllop. Åter tillbaka till Sverige, åka till Gävle nån dag och så klart hinna mysa så mycket som möjligt med brorsonen Leonardo!

Trevlig semester önkar jag er alla!
På återseende!
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback