Gamla vänner...

...och nya vänner!
Men vi börjar med de gamla! Eller gamla och gamla, inte äldre än mig, men vänskapen har några år på nacken, tro det eller ej... Och hon liksom jag blev förvånade att det bara var att plocka upp tråden från där vi slutade och fortsätta, intressant! Det är väl så det ska vara antar jag, om man är nära vänner...*ler* För en gång i tiden var vi bästa vänner och jag har en känsla av att det mycket väl kan bli så igen, om inte så hoppas jag ju på att det åtminstone går åt det hållet: för nu när vi äntligen fått kontakt igen, efter mångt och mycket, så tänker då inte jag släppa den i första taget! Man kan ha många vänner, bara ett fåtal kommer en närmast. Och jag tror att mina närmsta vänner vet vilka de är, om inte får jag kanske ta och upplysa dem om det!
I alla fall, jag är verkligen jätteglad över att vi fått kontakt igen och det var så härligt att träffas i fredags! Tack för det gumman!

Och nu till nya vänner: vi har ikväll hämtat hem vår nya "bebis" Atlas! Svart och vit och jättefin! Men som det verkar just nu är ju inte Gustav och Atlas de bästa av vänner...*hmmm* Hoppas att det ordnar sig med tiden, kanske tur att jag ska vara hemma med dem den här veckan innan de blir ensamma nästa vecka då jag går på jobb igen...=) Får helt enkelt se till att det ordnar sig!
Och stackars Gustav var i slagsmål igår...*snyft* Hjärta slog säkert i 200 slag/minut på stackarn! Till råga på allt var jag tvungen att duscha honom, då han skitit ner sig av rädsla. Tyckte så synd om honom, men han repade sig snabbt. Det enda som visar att han varit i slagsmål är två småsår under höger framtass, det läker fint!

Nu ska jag mysa med mina grabbar: Jan, Gustav och Atlas!
Kramen på er!
//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Suger åt mig det som om jag var en wettextrasa...*L*
Tycker oxå att det var super trevligt att äntligen ses igen efter mycket om och men. Hoppas oxå att det går åt det gamla hållet, men det känns redan som det...
Ha det nu bäst, så höres vi inom kort igen.
Kram kram vännen
/J

2007-08-05 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback