Bröllop och jäkelskap

Ja det är väl lite så man kan kalla det!=)
Årets bröllop gick av stapeln i lördags, 21 juli i Hammarlands kyrka. Jättefint verkligen! Vackert, stilfullt och blött! Inte av regn utan av dryck...Inte mig personligen men bruden och brudgummen var inte riktigt sig själva...Eller så var det helt enkelt det de var, men inte så som jag har sett dem...Jag blev så paff för de var så avslappnade och naturliga, har aldrig sett dem så förr...Men det var kul att äntligen få göra det!!! Fina brudtärnor, och jättesöt liten Elvira som brudnäbb, Linda och Simons dotter. Härligt härligt! Kul med folk som gifter sig tycker jag och dessutom ställer till stor fest!=) Aldrig helt fel!
Jag önskar dem alla lycka i deras framtida liv som äkta makar!

Sista semesterveckan närmar sig, pust...trist med tanke på att det faktiskt bara regnar i stort sett hela min semester...Då kan man ju bli lagom less ju...Men lite har man ju ändå hunnit med den här tredje veckan, far och flyger överallt så jag vet inte vad! Tillbaka till mamma och pappa i måndags, åkte till Gävle i onsdag och umgicks med mina "gamla" vänner från högskoletiden. Myckte fika och mycket snack blev det! Jättetrevligt verkligen! Tack för det hörrni ni!=) De jag träffade var Marie, Carola, Maja och Nina, så jag är väldigt nöjd med dagarna i Gävle!
Tillbaka till mamma och pappa på torsdagen, hela huset fullt med resten av familjeln: bror, Sara och Leonardo har kommit hem från Linköping så jag fick äntligen gosa lite med gullungen min, Leonardo!=) Faster saknar honom ju!
Idag är det fredag och jag ska alldeles strax iväg till Julia. Blev ju dålig och sjuk när hon fyllde år och jag åker ju tillbaka till Åland på söndag så jag måste passa på nu! Ska bli sååå trevligt att träffa dem, det var ju så  länge sen! Hon har ju hunnit fått barn och barnet har hunnit bli 1,5år så ni kan ju själva räkna ut hur länge sen det var vi träffades...*ler* Nu är det äntligen dax!

Trevlig helg önskar jag alla! Hitta nu inte på något jäkelskap, eller som jag brukar säga: gör inget som inte jag skulle göra!=)
Kramizzar! //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback