Jag är en vinnare!

Faktiskt så är jag det! Ialla fall i Trivial Pursuit (stavas det så mån tro?)! Det är nog första gången som jag vunnit i TP, och det är säkert sista oxå, så därför tänker jag njuta massor av det! Så det så!
Sen gick det ju inget vidare i vare sig Plumt eller Hjärter7/Klöver8...jag har nog ingen vidare tur i spel helt enkelt...Som tur är går det bättre i kärlek ialla fall...*ler*

Lördagkvällen spenderades hos Jenny och Mathias. Tanken från början var att vi skulle åka till deras stuga och bada bastu men det blåste lite för mycket igår. Så för att "kompensera" oss för det så bjöd de på middag: pannbiff med potatis och tzatsiki, hur gott som helst!!! Tack för det! Jag gjorde chokladdoppade toscasnittar till efterrätt, det var osså gott! Lite gott vin till gjorde kvällen fulländad. Och spel förståss blev det, som ni redan förstått. Klockan två kom vi hem, tiden gick så fort! Men vi hade det väldigt trevligt, så det gör vi om nån gång!=)

Idag är det söndag, all snö som kom för några dagar sen har töat bort. Det är blå himmel, med några småmoln här och där, solen skiner och det är säkert väldigt skönt därute...Om man skulle ta sig ut då kanske, om man inte hade så mycket som skulle göras inne...*hmmm*
Middag hos svärföräldrarna idag ialla fall, inte helt fel. Man blir lite bortskämd bara...måste snart ta och bjuda igen!
Ha en trevlig söndageftermiddag, det ska jag!
Kram!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback