Fy vad jobbigt...

...men ack så skönt ändå...så här efteråt så är det ju faktiskt rätt skönt, när man tänker efter vad man egentligen har gjort...Jag har stått och boxats i en timme, och lite andra övningar -  jag har varit på Boxercize för första gången i mitt liv. Rätt tungt och väldigt konditionskrävande, det är ju bra när man inte har nån kondition alls...Men för att vara första gången så är jag rätt nöjd ändå, och känner absolut att jag kan gå fler gånger. Det kanske jag inte alls känner imorgon, men just nu känns det så! Det var kul, härligt att få avreagera sig lite, om man nu skulle ha nåt att avreagera sig för...*ler*
Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag blir alltför kall och svetten lägger sig. Ha det bra alla!
Kramizzar!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback