Det lider...

...mot helg igen, rätt skönt med kortisvecka faktiskt! Och en lugn sådan skulle man kunna säga. Vi har då inte haft många barn på dagis vi inte, men man ska inte klaga, det har varit skönt och behövligt: man hinner göra en massa som man annars inte hinner, som att tvätta, städa på ställen där inte städerskan städar, plocka undan trasiga leksaker, fundera på vad vi ska göra härnäst osv...Kan komma på en massa saker att göra!=) Men lite lugnt måste man få ta det osså när det är som det är, det tycker jag allt...*ler*

Och imorgon är det fredag, och vi ska faktiskt åka hem till mamsen och papsen. Var ju inte länge sen jag åkte därifrån i för sig men jag har lite saker kvar där som jag skulle vilja ha hem och så vill ju mamma och pappa osså träffa Janne. Så vi åker över en snabbsväng, har ju lilleman att tänka på osså, alltså Gustav! Men svärföräldrarna får gå hit och titta till honom, han klarar sig säkert jättebra. Fast matte mår skit över att lämna honom egentligen...*hmmm* Men jag vet ju att han klarar sig, innerst inne...Jobbigt ändå, min lille kissemiss...*ler* som förtillfället tycker det är världens roligaste att klättra i matten alla blommor...skitroligt, speciellt när man städa...det är tacksamt att städa på det här stället...inte...Nu är han verkligen skogstokig, springer fram och tillbaka överallt...han är så rolig! Ja ja...han blir väl lugnare med tiden...kanske...

Hade väl egentligen inget speciellt i tankarna när jag satte mig här, men nu är jag här och det blev vad det blev...
Återkommer när jag har något med väsentligt att berätta om...Och nej Linda, inget frieri och ingen bebbe. Men jag hoppas ju precis som du...*ler*

Ha det så bra!
Kramizzar! // J


Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå Gummeligumman där!

Ja så har det nya året börjat, skönt tycker jag! Så du skall återvända imorgon? Kanske ses en liten sväng? På Laguna? Vi kan välan höras imorgon...

Kram kram Å hälsa Janne

/ Maria

2007-01-04 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback