Äntligen!

Äntligen!
Ja äntligen har det faktiskt hänt! Jag har äntligen fått in mina badrumsskåp in i badrummet! Det tog ju bara...en si så där 8 månader kanske...*ler* Men nu är de inne och det är så fint så! Nu måste jag bara få in sakerna dit in, så jag får tillbaka min byrålåda, finally! Det kommer att bli skitabra i slutändan! Det tar lite tid men det blir nog bra till slut...
Om nu bara förkylningen kunde ge med sig oxå så skulle jag bli ännu gladare. Nog för att jag hela hösten tjatat om att få bli sjuk så jag får vara hemma ett par dagar från jobbet men när jag väl blir förkyld så blir jag bara förkyld, och inget mer...så jag är ju på jobbet ändå. Man blir inte friskare där, för där snorar, hostar och nyser varenda en om vartannat. Så det är väl egentligen inte så konstigt att man är förkyld...Men även om jag är förkyld så kunde jag inte låta bli att gå på boxercizen idag, det är ju så härligt. J-ligt jobbigt, men så skönt efteråt...Borde kanske ha avstått, det var tungt att andas, lungorna är inte vad de ska vara känner jag. Men men...tar det sen...*oj oj*
Imorgon är det sovmorgon, börjar inte förrän 10 den här veckan, förutom idag när jag öppnade istället för Anneli. Ska bli skönt med sovmorgon och stängning faktiiskt. Förhoppningsvis blir denna vecka rätt så lugn, utan möten och sånt..så man kan få nåt gjort hemma på kvällen...som att byta gardiner eller nåt sånt...som jag egentligen skulle ha gjort i helgen men inte fått gjort...det var ju så fint väder, var ju tvungen att gå ut och gå ju!*ler*
Nu är det middagsdax, har inte ätit än...så jag ska göra iordning lite mat åt mig, sen krypa ner i soffan och mysa framför tvn, tills det är dax för att förfytta sig till sängen.
Avslutar med att skicka stora bamsekramizzar till alla mina vänner, både här och "hemma", vill bara säga att jag tänker på er och saknar er!
//en slut med nöjd J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback