Frisör...

...var något jag ville bli när jag var liten. Mina föräldrar trodde helt och fullt att jag skulle bli frisör, för jag hade en tendens att hålla på och dona med allas hår hela tiden, jämt och ständigt. Men se, så blev det inte, jag var inte tillräckligt estetiskt lagd för nåt sånt. Jag har en massa fina bilder i huvudet, men sen att få ner det i praktiken, se det är svårare det! Men jag får då och då leka frisör och det är ju kul! Även om jag blir jätteosäker och tror att allt ska s-a sig, men oftast så blir det ju bra i slutändan ändå. Jag kan ju bara hoppas på att den som jag fick leka frisör på igår är nöjd med resultatet, det går ju att fixa om inte annat, jag har en färg hemma som jag kan trycka dit!=)

Och jag själv var till frisören igår, det var verkligen dax för en klippning och när man ändå är där kan man ju lika gärna passa på att färga lite och sånt osså...Och jag är nöjd med resultatet, himlans tjusigt. Och istället för att gå därifrån med världens rufs, som jag alltid brukar göra eftersom alla bara ÄLSKAR mina självlockar, så gick jag därifrån med plattat hår, jag var imponerad!=) Så ikväll när jag ska på middag och lite fest, så tänker jag faktiskt vara plattad osså...*ler* Jag trivs i det, känns himlans bra!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner göra allt jag ska göra innan jag ska iväg, inte för att det är så mycket för idag tänker jag ta det lugnt. Men ändå! Nån gång måste man få göra sig iordning i tid för en gångs skull, och inte bara stressa jämt!
Jag önskar alla en trevlig lördagkväll och på återseende!
Kramizzar!
// en glader J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback