...en sån där dag...

Idag har verkligen varit en sån där dag som man inte vill ha...en sån dag när man inte ska kliva upp ur sängen, utan bara dra täcket över huvudet...Nä kanske inte, dagen började förvisso bra men blev sen bara sämre och sämre...Egentligen har dagen inte varit dålig men inom mig så känns det så...vet inte alls varför dess känslor kommer till mig då och då, har ju aldrig mått så här förut? Mycket tankar som snurrar i huvudet, mycket som man vill, mycket som inte går, och då sjunker humöret rätt fort igen...

Lite barn och mycket personal, idag kändes det som vi var rätt överflödiga. Många barn hemma - kallt på holmen ser ni! Och sjukskriven personal tillbaka, ialla fall för att jobba en och en halv vecka för att se gå på mammaledighet. Därför kändes det som vi var rätt många idag...har ju börjat vänja oss vid tanken på att vi faktiskt här framöver ska vara en mindre... Och det funkar faktiskt bra!

Snabbtripp hem i helgen som var - gosade rysligt mycket med en väldigt glad och mysig Leonardo, fick så mycket kramar och pussar och då blir faster så glad, så glad! Härligt att få träffa mamma, umgås lite med henne. Min lilla mamma...jag blir så ledsen när jag tänker på allt hon fått och får utstå, med alla mediciner och skit som hon har i kroppen...önskar jag kunde vara där hos henne, hjälpa henne, bara vara med henne...Ska snart ta en hel helg hemma hos mamma och bara vara, det lovar jag!

Sängen hägrar nu, öppningsvecka...snart slut...är så trött...men det är fest på lördag, det ser jag fram emot! Att få festa lite med nära och kära vänner och bekanta...För att på söndagmorgon åka över en snabbis hem, måste ju hälsa på moster, morbror och kusiner när de är på besök ju! Blir en jobbig dag, men vad gör man inte?=)

Till er alla: saknar er massor!
God natt!!!
// en trötter J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback