Update!

Tycker kanske att det är på tiden med en liten uppdatering igen...det är så här att det händer så lite i mitt liv att jag kanske inte riktigt känner att det finns något att rapportera här...Men lite händer det så klart, tro det eller ej!
Jag har ju en några månaders tid haft skitont i nacken rent ut sagt men nu har jag förhoppningsvis fått nån ordning på det hela, tack vare en jättebra fysioterapeut! Tackar gudarna för att det finns såna! Och det trodde ni väl aldrig, att jag skulle tycka att det skulle vara skönt att gå till en fysio...men ack så skönt! Somnade ju nästa de två sista gångerna som jag varit där, då måste man ju ialla fall var ordentligt avslappnad...*ler*

Har haft det riktigt jobbigt på jobbet, faktiskt! Det om nåt kanske är nåt som man skulle kunna skriva om, för att avreagera sig lite, men jag vet faktiskt inte vart jag ska börja nånstans om jag ska vara ärlig... Det enda som jag vill är att det ska lösa sig, med alla... Det är svårt att jobba när man hela tiden måste smyga på tå för att inte trampa på nån...man håller sig på sin kant och försöker att bara göra det man ska utan att störa nån annan...verkligen jättejobbigt! Och när det inte bara är en, utan flera som märker att det är dålig stämning blir det lite tungt...
Men vi har blivit bättre på att prata med varandra och måste fortsätta med det, så kanske det löser sig till slut. Det är väl ialla fall vad vi får hoppas på...

Tror ialla fall att jag får vara kvar till september -08 till att börja med ialla fall...Hon som jag går för ska ialla fall vara hemma till dess, sen om jag får vara kvar får jag väl bara hoppas på...Men jag tror ju inte att de går ut och letar en ny personal för ett halvår, verkar underligt i så fall...bara att hålla tummarna!

Helgen börjar bra, med långledigt för min del! Igår var det Finlands självständighetsdag, vilket betyder att det var helgdag och ledigt. Så idag, fredag är en så kallad klämdag och jag tog ledigt! Så fyra härligt långa dagar är jag ledig nu! Julshopping hela torsdagen, mys med familjen på fredagen, mys med Mi och Carola på lördagen i Gävle, och tillbaka till hem och Janne på söndagen! Schemat är klappat och klart helt enkelt!
Så tjejer, vi ses imorgon, längtar som bara den!!!

Kramar!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback