Hett som bara den!

Nu får man absolut inte klaga, när värmen äntligen är här, men det börjar bli lite föööööööör hett! Värmen kan jag ta men inte en sån här tropisk hetta som det är nu, när man svettas även fast man inte gör nåt...Fast man bara sitter ner så rinner svettdropparna ner för tinningarna...eller det kanske bara är hos mig? Jag kanske har kommit in i nån sorts pre-klimakterium ändå...*hmmm*
Något som är väldigt avsvalkande är ändå kvällsdoppen! Jag lever för dem jag...det är så skönt att glida ner i vattnet och kyla kroppen och knoppen, framför allt...*pust*
30 härliga heta grader har vi INNE i lägenheten och det finns verkligen inget mer vi kan göra för att få ner värmen heller: två takfläktar står på full speed dygnet runt, alla rullgardiner är nerdragna, vad mer kan man göra? Berätta gärna, tar tacksamt emot råd för att få det lite svalt till natten...*ler*

Nu nalkas det middag, sen biblioteksbesök ev och sen mitt efterlängtade dopp! Härligt!

Kramen!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback