Athlas på bild!

Athlas på bild!

Äntligen har jag lyckats, men jag lovar, det har inte varit lätt!
Det här är vårt lilla busfrö, inte stilla en sekund! Bråkar han inte med Gustav, så springer han omkring och leker med alla leksaker och allt annat som finns i lägenheten, finns alltid nåt att hitta på! Så nog är det full speed som gäller alltid!

I helgen har vi haft besök av brorsan med sin familj och några vänner till dom. Jättetrevligt! Igår var de och hälsade på några andra vänner som hyr stuga i Kärringsund och vi åkte dit när Janne slutat jobba. Det var himla trevligt att bara umgås. Sen tog jag ju förståss ett dop i det blå, kan ju inte låta bli heller! Men jag vet inte om jag tycker det var speciellt varmt heller...Hoppas ju nu på att det blir lite värme så man åtminstone kan ta sig ett kvällsdopp och svalka sig lite innan man ska krypa till sängs om kvällarna...*ler*
Och imorgon är det åter till vardagen, semester har lidit mot sitt slut, tyvärr...Hade nog gärna varit ledig nån vecka till jag...Men men, det låter vänta på sig, bara att gå tillbaka! Men det ska bli skönt ändå på nåt sätt...*ler*
Nu är det frukostdax!
Kramen på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback