Vinter igen...

Ja så blev det vinter igen, typiskt! När det blivit barmark och det verkligen började kännas som vår, då ska snön komma tillbaka. När det inte behagar vara här när det verkligen är vinter så tycker jag inte att den ska behöva komma när det är vår heller...Det som har varit så fint och så härligt i flera veckor! Man har ju liksom börjat ta av sig till vårskor...men inte idag inte...idag är det snö...Ja ja, vad spelar det för roll, jag ska sitta på en buss i någon timme och sen på en båt i några timmar så det borde ju inte göra så mycket...När jag kommer hem ska jag och träna!!!=)

Och sen får jag gosa med sambon, som jag varit utan sedan i onsdags...hur har jag stått ut? Hur har han stått ut? Det var varit tungt må jag säga...Men jag har tröstat mej med sötnosen Leonardo och jag tror att Janne haft sina gos-stunder med katten Gustav...*blink* Så jag tror att vi klarat oss bra ändå!

Och golfskor blev det oxå, inte illa! Och inte så dyra heller som jag först var lite rädd att de skulle vara. Men jag hittade ett par som satt som gjutna på min fot så då var valet inte så svårt...*ler* Nu får man ju bara hoppas på att jag blir lika bra som Tiger Woods i dem då...annars vill jag ha pengarna tillbaka!=)

Ja det var den påsken det! Nu är godisätandet över för denna gång, tills nästa gång...Nä nån ordning får det nog lov att bli om det ska bli bra...Vi får göra vårt bästa helt enkelt!
Hoppas alla haft en jättebra påsk, det har jag!
Kramizzar från J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback