Uppdatering på G!

Det kanske är på sin plats med en liten uppdatering, jag tror bestämt att det var ett tag sen jag sist bloggade. Kanske inte är nån större förlust men ändå...Här kommer ialla fall en!
Så vad har hänt den senaste månaden? Egentligen inte alls så mycket...vad jag vet...

Kan ju först berätta att vi har förlovat oss! Den 22 nars slog vi till, tyckte det var en bra dag, vi firade fyra år då. Så nu är vi båda två väldigt upptagna! Känns faktiskt jättebra, jag tror till och med att Janne tycker det...
Skulle ju ta en fin bild på våra ringar tänkte jag, men ack så jag blev lurad. Det blev inte alls så fina bilder som jag ville att det skulle bli så därför blir det inga såna bilder här heller...*ler* Ni får helt enkelt vänta tills ni träffar mig för att se ringen, den som nu skulle vilja vara intresserad av det...*blink*

Numer är man ju sekreterare i Hammarland Ungdomsförening då då...det innebär förtillfället massa jobb och arbete...tror faktiskt att nästan alla helger framöver är inbokade i något evenemang...jättejobbigt men men...vad göra? Har man tagit på sig något så har man...det gäller ju bara för ett år och det kan ju vara ganska kul!
Måste bara kolla upp en helg när jag kan åka till Gävle för att träffa mina "gamla" klasskompisar...*hmmm* Måste ju kunna gå nån helg tycker jag...måste kika i almanackan...*ler*

Något annat vet jag inte om jag ska skriva om, det har liksom inte hänt så mycket mer utöver det vanliga: man jobbar, man tränar, man sover och försöker att umgås med vänner och familj så mycket som möjligt. Däremellan är man bara trött!

Har tagit upp kontakten med två "gamla" vänner igen, två vänner som en gång i tiden stod mig väldigt nära och jag hoppas väl att det kanske kan bli så än en gång! Jag tycker ialla fall att det är jättekkul!

Nu vill jag önska alla en riktigt Trevlig Påsk!
Kramizzar från J
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback