Vovven...

Vovven...

Det här är min lilla vovve...som jag träffar alldeles för sällan! Saknar honom massa och jag hoppas att han finns med oss ett bra tag till, han är ju trots allt 13 år gammal...
Nu till nåt annat! Jag klarade mitt Gröna kort igår!!! Hade mitt slagprov kl 18.30 i Kastelholm och åkte dit efter jobbet. Slog lite bollar för att träna mig lite och för uppvärmningens skull...Niklas var ju där och såg mig träna lite, det kändes ju lite bra..eller inte...Sen var det ialla fall dax, vi var tre stycken som skulle göra sina prov, två killar och så lilla jag. Började med att slå på rangen med järn 7:a, järn 9:a och träklubba. Trodde det skulle skita sig totalt, för det gick inte så bra på uppvärmningen...Sen vidare till green för putt-provet: det gick faktiskt förvånansvärt bra, fick två hole-in-one. Sen var det dax för chippa och pitcha, vilket inte gick alltför bra tyckte jag, men jag klarade mig. Sen kom vi till det som jag verkligen fasade för: bunkern. Där gällde det att få upp minst 3 av fem bollar. Jag fick upp alla fem, mer eller mindre...nån kom lite längre än vad som var beräknat och jag fick väl inte riktigt upp dom så som han ville att jag skulle få upp dom. Men de kom upp, det var huvudsaken! Så jag klarade mig där med...och det teoretiska klarade jag osså galant. Så jag är rätt nöjd, nu när det är över! Nu ska man väl ut på banan och traska osså, innan säsongen är över...Kanske imorgon, för idag blir det inte så mycket mer än så här...Ett glas vin och tv: det är min lördagkväll det!
Allt gott till er där ute, kramizzar!
//J

Kommentarer
Postat av: Lindan

Grattis i efterskott på din F-dag, och ett grattis till det Gröna kortet oxå. Räknar dagaran nu till nästa helg och vår Ålandstripp. Ska bli så kul att ÄNTLIGEN få se er lya och självklart träffa dig igen snyggis. Sen som ett litet plus Mi har med sig MR ??? hehe. Men jag lovade att vara snäll mot honom. Tänkte åka över på Fre hoppas det är OK??
Puss & Kram

2006-09-22 @ 15:28:20
URL: http://www.swookie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback