Usch så trött jag är!

Har just kommit hem från jobbet, och klockan är nu kvart över nio...känns som jag verkligen har varit på jobbet hela dagen och det har jag väl i stort sett...Blir inte mycket tid över ikväll inte...
Har suttit på personalmöte, visst, välbehövligt det säger jag inget om, men när det finns så mycket att diskutera och man inte hinner med allt ialla fall trots att vi suttit i 3,5 timme...Och jag tror att många av oss hade magvärk och huvudvärk inför detta möte, det fanns stor risk för häftiga diskussioner samt ett och annat ord som kanske inte skulle passa sig kollegor emellan. Men det blev förhållandevis lugnt, över min förväntan måste jag säga. Medger att jag var lite orolig där ett tag, men det höll sig lugnt och sansat. Skönt! Nu är det mesta ialla fall diskuterat och förhållandevis löst. Småsaker som fortfarande kanske inte är riktigt bra, men vi jobbar på det, allt kan vi inte lösa på en kväll heller. Det är för mycket begärt det!
Nu är jag ialla fall hemma, efter att ha varit nästan 12h på jobbet...Nu är det lite thé och kanske en smörgås och lite tv-tittande som gäller för mig. Om det nu är nåt vettigt att se på tv...verkar inte så...inte fått parabolen inkopplad än heller...*mutter* Förhoppningsvis imorgon, eller på fredag då...*hmmm* Och så ska Janne vara ledig både fredag och lördag, häftigt! Då kanske man kan hoppas på att nåt händer här, som att koppla iordning parabolen, få in mina badrumsmöbler(efter två månader!!!!) och några andra små saker...Fast på lördag är ju jag med ledig, då kanske vi hittar på nåt...*he he he* Och nästa vecka kommer mamma och pappa, och bror och Sara och lilla Leonardo!*längtar massor*

Så vad har egentligen hänt den här veckan då? Jag har mest varit på golfbanan, måste ju öva har jag hört nån säga...*golfläraren* Inte för att det kommer att spela nån roll, det kommer inte att hjälpa mig ändå när det kommer till kritan för slagprovet kommer att S-K-I-T-A sig ialla fall...men då har jag ialla fall gjort mitt bästa och får väl göra om det senare då då...
Några slag blir så himlans bra och då är självförtroendet på topp, men så kommer några urusla bollar som gör att allt drasar i backen med buller och bång...då blir jag ledsen...och sen tycker jag att det är svårt att få upp bollarna ur bunkern...och pitcha...och chippa...kort och gott: allt med golf är svårt!!! Men det är faktiskt rätt kul ändå...*ler*

Usch och fy vilket tråkigt liv jag har! Känns som jag verkligen inte har nåt att delge nån...Jag hoppas att ni andra har det betydligt roligare än vad jag har, som det känns just nu...När ska man ha tid att träffa nån? På kvällarna är man ju så trött att man knappt orkar göra nåt mer, eller så blir det så sent när man har varit iväg på det ena eller det andra, så man hinner inte ialla fall...Nä, nån ändring på det här måste det bli, och det är ju bara jag som kan göra den!

Nu är det dax för mys i soffan!
Kram i kvadrat!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback