Blåser det nästan orkan...

....så betyder det att färjan över till Svedala är inställd. Så är det bara...Undrar om det är så här som det ska vara hela hösten? Då kommer jag säkerligen att få spunk, som Pippi och Jenny skulle ha sagt...Vet inte om jag riktigt kan ta det, att känna sig "låst" på holmen...Men men, det återstår att se vad hösten har i åtanke åt oss...För hösten är på väg, och det med stormsteg, för att vara lite rolig...*he he*

Jaha, vad har hänt sen sist då? Vet inte ens när det var jag skrev sist...Ja, sista golfkursen har ialla fall varit så nu väntar bara slagprovet. Det är något som jag verkligen bävar över, för jag tror minsann inte att jag klarar det...Men jag ska träna hela veckan och göra mitt absolut bästa, mer än så kan jag inte göra...Får väl göra om det senare då då helt enkelt! För ta det gröna kortet ska jag, för golf är faktiskt ganska kul. Mycket att tänka på men kul! Kan nog faktiskt vara en sport anpassad för mig, lite grann ialla fall...=)

Veckan som till en början kändes väldigt lång, har gått förvånansvärt snabbt ändå. Har väl haft mitt att göra så tiden gått fort...Inte bara suttit hemma på kvällarna...det är faktiskt osså rätt kul, att ha kommit igång med nåt liksom...Vattengympan börjar på torsdag och det ser jag verkligen fram emot! Ska bli så kul! Måste bara hitta en baddräkt först...Annars får det bli bikini, har inte så mycket annat val...

Avdelningsmöte har vi haft osså och det är som vanligt alltid lika kul. Massor att prata om och diskutera men vi hann ju inte på långa vägar med allt som vi hade tänkt oss, trots att vi faktiskt satt närmare 3 timmar...Och nu väntar det stora personalmötet nästa vecka, det är faktiskt något som jag inte ser fram emot, det kommer att gå väldigt hett till...så jag kommer allra säkert att skriva nåt om det här när det är över...=)

Ikväll var det då meningen att vi skulle ha åkt över till mamma och pappa men som skrivet innan, det blåster nästan orkan på Åland så färjorna är inställda. Så det bär av imorgon bitti istället, hoppas jag på, så ikväll blir det lugnt för egen del...Lite Idol kanske, lite film och kanske lite spel...Tänkte smyga över till grannarna och höra om de vill ha lite fredagssällskap!
Nu är det ialla fall middag!*gott*
Kramizzar på er!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback