Äntligen inflyttningsfest!

Ja det tror jag nog att många av våra vänner utbrister! Nu har det gått snart ett halvår sen jag flyttade till Åland och blev sambo, men inte trodde jag väl att det skulle ta så lång tid innan vi hade inflyttningsfest. Men så är det, men nu är det ialla fall dax! Maten är fixad, allt är framplockat och klart, så vitt jag vet ialla fall...tar det som det kommer känns det som nu, för jag orkar inte göra iordning och förbereda mer och stressa sönder mig. Jag måste lära mig att slappna av...men jag har så svårt, jag vill att allt ska vara perfekt när nån ska komma...varför jag är sån vet jag inte, jag bara är sån...
Nu sitter jag bara här och väntar på att alla ska komma, blir väl kanske inte förrän om nån halvtimme eller så ändå, men snart så är dom här, våra vänner...*ler* Några är ju redan här, Mi och hennes "karl" och hans dotter, trevligt trevligt! Tråkigt att vissa av våra vänner inte kunde komma, men jag förstår situationen som de befinner sig i och det blir fler gånger, man kan åka över och hälsa på oss när som helst på året!=) Saknar er dock, så klart!

Undrar om jag ska kolla så att allt verkligen är klart och förberett?!? Nä, sitt nu här och ta det lugnt, ta en klunk ur cidern som står brevid mig...Mmmm det är vad jag ska göra, skål på er alla där ute, ha en trevlig lördagkväll!
Kramizzar från J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback